Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2009 09:24 - Пак на нас се случва..
Автор: distressandcoma Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1684 Коментари: 2 Гласове:
0



13:36 PM, час по български

На мен ми скимна да пращтам едни картинки на Fiflos Uruha l (слушалките ми бяха свързани към телефона) и в процеса на пращане телефона ми пада, ама слушалките естествено не му позволиха да се запознае от близо със земята..и Fiflos реши, че трябва да откачи слушалките, както и направи (още не мога да проумея защо ти тряваше) и не си бях спряла музиката и то не коя да е, а "Ах,банана" (беше random) ма то силно беее..и докато се пращат файлове нито можеш да го pause-неш, нито можеш да го намалиш..Абе с една дума се получи доста гадна ситуация, а пък ние на всичкото отгоре си бяхме въобразили,че едва ли не цялото даскало е чуло песента..добре,че Fiflos се усети и сложи пак слушалките (да не ви казвам,че очевидно на телефоните им трябва време, докато проумеят, че като са включени, трябва да се чува САМО там)

В следващите 80 минути НЕ СПРЯХМЕ да се хилим..слава богу никой не беше чул тази "прекрасна песен"

Извод: Никога не забрвяйте да си изключвате музиката на телефона OR поне го намалете~   ;-)


П.С. Специално Ви поздравявам с ей туй клипче 



Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reila - Е как що ми трябваше уе? Исках да ...
06.02.2009 09:35
Е как що ми трябваше уе?
Исках да зяпам картинките.
Нищо, че те не се виждат докато се праща.
Тва не ми пречи на мене.
цитирай
2. distressandcoma - Абре ей..
06.02.2009 09:39
..в задачата се пита защо откачи слушалките..можех аз да си го вдигна ама ти не!! :D :D Се в гъ-- се тая~
Айде със здраве.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: distressandcoma
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40294
Постинги: 10
Коментари: 21
Гласове: 178
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол